Εφημερίς της Κυβερνήσεως της Ελληνικής Δημοκρατίας,Αρ. Φύλλου 440, 18 Μαρτίου 2011
Σχολεία κατάργησης: Γυμνάσιο Καστρίου, Λυκειακές τάξεις Γυμνασίου Καστρίου
Δύο μήνες μετά οι μαθητές που φοιτούν στο Γυμνάσιο και Λύκειο Καστρίου Κυνουρίας ζουν στον απόηχο μιας αναπάντεχης και αναίτιας απόφασης. Στα πλαίσια της δια βίου μάθησης, όπως τιτλοφορείται το Υπουργείο Παιδείας, η εκπαίδευση και η μάθηση τελικά συρρικνώνεται ποιοτικά και ποσοτικά.
Στο Γυμνάσιο και Λύκειο Καστρίου φοιτούν μαθητές προερχόμενοι από διάσπαρτα δημοτικά διαμερίσματα. Η κατάργηση δύο ορεινών σχολικών μονάδων γεννά προβληματισμούς και ερωτήματα. Με ποια αντικειμενικά κριτήρια οι αρμόδιοι αποφάσισαν την κατάργησή τους; Ποιες προοπτικές εξασφαλίζονται για την άμεση μετάβαση των μαθητών σε πλησιέστερη σχολική μονάδα, όταν αυτή απέχει από τις μόνιμες κατοικίες τους τουλάχιστον 50 λεπτά; Τι κίνητρα δίνονται έτσι στους μαθητές για ίση ευκαιρία στην εκπαίδευση σε σχέση με άλλους μαθητές που δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα αποστάσεων και δυσμενέστατων καιρικών συνθηκών; Έχει, επίσης, υπολογιστεί το οικονομικό κόστος επιβάρυνσης της κάθε οικογένειας με τη νέα αυτή κατάσταση;
Είναι εύλογα και αναμενόμενα τα ερωτήματα που δημιουργούνται. Θα θέλαμε, λοιπόν, να επισημάνουμε τη σοβαρότητα των πραγμάτων, τόσο στους υπευθύνους του Υπουργείου Παιδείας, όσο και στον Δήμαρχο Βόρειας Κυνουρίας, ο οποίος οφείλει να υπερασπιστεί όλες τις σχολικές μονάδες που συγχωνεύονται ή καταργούνται, ώστε να τυγχάνει το σεβασμό και τη στήριξη του συνόλου των κατοίκων της Βόρειας Κυνουρίας.
Σχολεία κατάργησης: Γυμνάσιο Καστρίου, Λυκειακές τάξεις Γυμνασίου Καστρίου
Δύο μήνες μετά οι μαθητές που φοιτούν στο Γυμνάσιο και Λύκειο Καστρίου Κυνουρίας ζουν στον απόηχο μιας αναπάντεχης και αναίτιας απόφασης. Στα πλαίσια της δια βίου μάθησης, όπως τιτλοφορείται το Υπουργείο Παιδείας, η εκπαίδευση και η μάθηση τελικά συρρικνώνεται ποιοτικά και ποσοτικά.
Στο Γυμνάσιο και Λύκειο Καστρίου φοιτούν μαθητές προερχόμενοι από διάσπαρτα δημοτικά διαμερίσματα. Η κατάργηση δύο ορεινών σχολικών μονάδων γεννά προβληματισμούς και ερωτήματα. Με ποια αντικειμενικά κριτήρια οι αρμόδιοι αποφάσισαν την κατάργησή τους; Ποιες προοπτικές εξασφαλίζονται για την άμεση μετάβαση των μαθητών σε πλησιέστερη σχολική μονάδα, όταν αυτή απέχει από τις μόνιμες κατοικίες τους τουλάχιστον 50 λεπτά; Τι κίνητρα δίνονται έτσι στους μαθητές για ίση ευκαιρία στην εκπαίδευση σε σχέση με άλλους μαθητές που δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα αποστάσεων και δυσμενέστατων καιρικών συνθηκών; Έχει, επίσης, υπολογιστεί το οικονομικό κόστος επιβάρυνσης της κάθε οικογένειας με τη νέα αυτή κατάσταση;
Είναι εύλογα και αναμενόμενα τα ερωτήματα που δημιουργούνται. Θα θέλαμε, λοιπόν, να επισημάνουμε τη σοβαρότητα των πραγμάτων, τόσο στους υπευθύνους του Υπουργείου Παιδείας, όσο και στον Δήμαρχο Βόρειας Κυνουρίας, ο οποίος οφείλει να υπερασπιστεί όλες τις σχολικές μονάδες που συγχωνεύονται ή καταργούνται, ώστε να τυγχάνει το σεβασμό και τη στήριξη του συνόλου των κατοίκων της Βόρειας Κυνουρίας.
Για τους συλλόγους Καστριτοχωριτών Αττικής και Συλλόγου Νέων Καστρίου
Παναγιώτα Γ. Χαλούλου
Παναγιώτα Γ. Χαλούλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου