Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011
"Πράσινη" σιδηροδρομμική γραμμή στην Πελοπόννησο
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Γιώργος Καραμπάτος με επιστολή του στον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, προτείνει τη ''μετατροπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα-Μεσσήνη σε ''πράσινη γραμμή'', που από μόνη της θα αποτελεί ένα ιδιαίτερο και πρωτότυπο τουριστικό προϊόν. Η γραμμή αυτή είναι κατάλληλη για μια τέτοια θεματική ανάπτυξη, δεδομένου ότι διέρχεται από περιοχές με πλούσιο και αξιόλογο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον και από πολλά χωριά''.
Στην πρόταση, επισημαίνει ότι η σύνδεση αυτή θα πρέπει να γίνει με τα παλιά παραδοσιακά βαγόνια, που θα πρέπει, όμως, να εκσυγχρονιστούν εσωτερικά ώστε να διαθέτουν τις αναγκαίες σύγχρονες εξυπηρετήσεις. Προσθέτει επίσης τη συντήρηση των παλιών σταθμών, που μπορούν να μετατραπούν σε αναψυκτήρια, χώρους έκθεσης και πώλησης τοπικών προϊόντων ή χώρους πολιτιστικών εκδηλώσεων που θα λειτουργούν ως σημεία τουριστικής και πολιτιστικής πληροφόρησης.
Την οργάνωση του μάρκετινγκ της ''πράσινης'' γραμμής με εκστρατεία, στοχευμένη σε εναλλακτική τουριστική πελατεία στην Ελλάδα και το Εξωτερικό. Επίσης κάνει λόγο για παραχώρηση των σταθμών στα τοπικά Επιμελητήρια, προκειμένου αυτά αφενός να αναλάβουν την σύνταξη πρότασης στο ΕΣΠΑ για την διαμόρφωση χώρων, την διατήρηση της παραδοσιακής μορφής και των απαραίτητων υποδομών του κάθε σταθμού με στόχο την προώθηση των τοπικών προϊόντων μεταξύ των οποίων και του τουριστικού και αφετέρου να εξασφαλίζουν έσοδα για την παραπέρα βιωσιμότητα του όλου εγχειρήματος.
Τέλος, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, σ' ότι αφορά την σιδηροδρομική σύνδεση Πάτρα-Κυπαρισσία-Καλαμάτα, αναφέρει ότι τον προσεχή Φεβρουάριο θα παρουσιαστεί μελέτη με τίτλο "Σύνδεση της Καλαμάτας με τη Λιβύη και την Αλεξάνδρεια" και πάνω σ' αυτό το ενδεχόμενο αναφέρει πως ''το Επιμελητήριο Μεσσηνίας πιστεύει ότι είναι στρατηγικής σημασίας για το μέλλον των συνδυασμένων μεταφορών και την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας''.
http://thebest.gr/news/index/viewStory/48129
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου